
ZASADY SPORZĄDZANIA INFORMACJI DODATKOWEJ
W niniejszej publikacji przedstawiono zakres informacji dodatkowej dla jednostek innych niż banki, zakłady ubezpieczeń i zakłady reasekuracji, określony w załączniku nr 1 do ustawy o rachunkowości. Zasady sporządzania wprowadzenia do sprawozdania finansowego zostały omówione na przykładzie druku stanowiącego element sprawozdania finansowego dla jednostki innej, sporządzonego w programie DRUKI Gofin, według załącznika nr 1 do ustawy o rachunkowości. Natomiast dodatkowe informacje i objaśnienia zostały zaprezentowane w formie not, które również są udostępnione jako aktywne druki w programie DRUKI Gofin w zakładce Rachunkowość (w tym BILANS w formacie XML)/Informacja dodatkowa wraz z notami. Noty te są na tyle uniwersalne, że każda jednostka może wykorzystać je przy tworzeniu własnej informacji dodatkowej.
Jeśli nie znalazłeś informacji, której szukasz, wejdź do serwisu | ||
www.PoradnikKsiegowego.pl » |
Serwis Głównego Księgowego
Gazeta Podatkowa
Terminarz
DRUKI
Darmowe druki aktywne
KALKULATORY
Narzędzia księgowego i kadrowego
PRZEPISY
Ustawy, rozporządzenia - teksty ujednolicone
Forum - Rachunkowość
Forum aktywnych księgowych
|